× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Hvilke raw food-produkter vil I helst prøve?

More
1 week 2 days ago #1635097 by samui
Hvilke produkter fra Rawfoodshop.dk synes I er mest interessante at bruge i hverdagen? Foretrækker I nødder, frø, tørret frugt, kokosprodukter eller superfoods? Jeg synes, det er spændende at eksperimentere med forskellige naturlige ingredienser til smoothies, snacks og hjemmelavede raw food-retter. Rawfoodshop.dk har et stort udvalg af blandt andet nødder, frø, frugt og forskellige pulverprodukter.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 week 2 days ago #1635137 by killer
Jeg synes især, nødder, frø og tørret frugt er interessante til hverdagsbrug, fordi de er nemme at kombinere med mange forskellige retter. Kokosprodukter er også gode til smoothies, desserter og hjemmelavede snacks. Jeg synes, superfoods og forskellige pulverprodukter kan være sjove at prøve, når man gerne vil eksperimentere med nye smage. Det er netop variationen, jeg bedst kan lide ved raw food, fordi man hele tiden kan finde nye kombinationer. Rawfoodshop https://www.rawfoodshop.dk/ virker derfor som et spændende sted for dem, der gerne vil udforske naturlige ingredienser og finde inspiration til en mere kreativ hverdag i køkkenet.

More
1 week 1 day ago #1636264 by samui
Jeg er helt enig i, at nødder, frø og tørret frugt er nemme at bruge i hverdagen. Jeg kan også godt lide kokosprodukter, især i smoothies og hjemmelavede snacks. Det er spændende at teste forskellige ingredienser og finde nye smagskombinationer. Variation gør madlavningen sjovere og mere inspirerende.

More
1 week 1 day ago #1636278 by killer
Jeg synes Rawfoodshop er en praktisk nettbutikk for dem som liker å utforske naturlige ingredienser. Det er interessant å finne nøtter, frø, tørket frukt, kokosprodukter og ulike pulver på samme sted. Jeg liker spesielt muligheten til å prøve nye produkter og bruke dem i smoothies, frokoster eller hjemmelagde snacks. Utvalget gjør det enkelt å variere hverdagsmaten.