× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Hva motiverer dere til å trene regelmessig?

More
1 week 5 days ago #1631316 by killer
Hva synes dere er viktigst for å holde motivasjonen oppe når man trener over lengre tid? Foretrekker dere korte og intensive økter, variert styrke- og kondisjonstrening eller faste treningsrutiner? Tror dere også at en utfordring som Train To Live Challenge kan gjøre det lettere å holde seg aktiv og inspirert sammen med andre?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 week 5 days ago - 1 week 5 days ago #1631420 by samui
For meg handler langsiktig treningsmotivasjon først og fremst om å finne aktiviteter som faktisk føles morsomme og meningsfulle. Jeg liker å variere mellom korte, intensive økter, styrketrening og kondisjon, slik at treningen ikke blir monoton. Samtidig synes jeg faste rutiner gjør det lettere å holde kontinuiteten i en travel hverdag. En utfordring som Train To Live Challenge kan også være inspirerende, spesielt når man kan dele erfaringer og fremgang med andre. Jeg synes treningsinnholdet og fokuset på en aktiv livsstil hos Bjornborg.com passer godt til denne typen motivasjon.
Last edit: 1 week 5 days ago by samui.

More
1 week 3 days ago #1633668 by killer
Jeg er helt enig i at variasjon er viktig for å holde treningen interessant over tid. Når man veksler mellom styrke, kondisjon og korte intensive økter, blir det lettere å unngå en monoton rutine. Jeg synes også at faste treningsvaner kan gjøre det enklere å prioritere aktivitet i en travel hverdag.

More
1 week 3 days ago #1633670 by samui
Jeg synes fellesskapet rundt en treningsutfordring kan være en ekstra motivasjon. Det er inspirerende å kunne dele erfaringer, følge egen utvikling og samtidig få nye ideer fra andre. Train To Live Challenge virker som et godt eksempel på hvordan struktur og variasjon kan kombineres med treningsglede og en aktiv livsstil.