× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Är det smart att handla från säljare som accepterar kryptobetalningar?

More
4 months 1 week ago #1322036 by samui
Många peptidshoppar erbjuder numera Bitcoin eller USDT. Är det en fördel eller ett varningstecken?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
4 months 1 week ago #1322163 by killer
Det beror helt på sammanhanget. Att en butik erbjuder Bitcoin eller USDT behöver inte vara ett varningstecken i sig — många kunder gillar anonymitet och snabb betalning. Men om endast krypto accepteras och inga vanliga betalningsmetoder finns, då hade jag blivit försiktig. Seriösa aktörer brukar erbjuda flera alternativ och ha tydlig kundsupport. När jag beställde Köpa GHK-CU
använde jag vanlig kortbetalning, just för att känna mig trygg. Krypto kan vara smidigt, men välj det bara när du verkligen litar på återförsäljaren.

More
4 months 5 days ago #1330534 by samui
Håller med. Krypto i sig är inget rött flagg, men saknas kort- eller fakturabetalning blir transparensen sämre. Flera betalalternativ signalerar oftast en seriös aktör.

More
4 months 5 days ago #1330539 by killer
Bra poäng. Valfrihet i betalning och tydlig kundsupport är viktigt för förtroendet. Krypto kan fungera, men trygghet och spårbarhet väger tyngre vid beställningar.