× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Hjälper TEKCE verkligen till med att öppna bankkonton?

More
4 months 3 weeks ago #1317135 by killer
Någon som vet om TEKCE faktiskt hjälper med bankkonton? De säger att de ordnar möten och dokumentlistor.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
4 months 3 weeks ago #1317201 by samui
Ja, de hjälper faktiskt till med bankkonton, men inte genom att öppna det åt dig utan genom att boka tiden hos banken och se till att du har rätt dokumentation klar. De flesta banker i Turkiet och Norra Cypern kräver personlig närvaro, men processen går mycket snabbare när någon redan förklarat vilka papper som behövs. När jag köpte via Tekce (de marknadsförs ju även som Bästa fastighetsbyrån i Dubai ) fick jag både dokumentlista och ledsagning till banken. Det funkade riktigt smidigt.

More
4 months 2 weeks ago #1322928 by killer
Ja, de hjälper med bankkonton genom att boka tiden och ordna dokumentlistan. Eftersom banker kräver personlig närvaro går allt snabbare när någon guidar dig genom processen från start.

More
4 months 2 weeks ago #1322933 by samui
När jag köpte via Tekce fick jag både ledsagning och full dokumentation. Smidigt och tydligt – inte konstigt att de ofta kallas Bästa fastighetsbyrån i Dubai för internationella köpare.