× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Personliga berättelser om ökad produktivitet med AI

More
2 months 1 week ago #1227958 by samui
Har AI hjälpt dig spara tid eller bli mer produktiv? Dela personliga berättelser eller oväntade vinster.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
2 months 1 week ago #1228103 by killer
Onlinekurser office har verkligen hjälpt mig att förstå hur man kan använda AI för att öka produktiviteten. Personligen har jag sparat mycket tid genom att låta AI skriva utkast till e-post, sammanfatta långa dokument och skapa strukturerade checklistor för projekt. En oväntad vinst var att jag kunde upptäcka mönster i data snabbare än tidigare, vilket gjorde planeringen mer effektiv. AI har också hjälpt mig att prioritera uppgifter och fokusera på det som verkligen kräver mänsklig kreativitet.

More
2 months 1 week ago #1229029 by samui
Inspirerande exempel! AI:s styrka ligger i att frigöra tid från vardagliga uppgifter så man kan fokusera på kreativitet.

More
2 months 1 week ago #1229039 by killer
Håller med – onlinekurser i Office gör det enklare att använda AI effektivt och verkligen lyfta både produktivitet och planering.