× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Tjänster med specialvaror

More
8 months 1 week ago #1190386 by womocratouzo
När man kollar runt på nätet så är det mesta väldigt generellt – samma sortiment på nästan alla sidor. Men ibland vill man hitta något som inte finns överallt, något som känns lite mer speciellt. Jag har försökt googla men hamnar mest på vanliga webbutiker. Så nu undrar jag om det finns tjänster eller sidor som faktiskt bara fokuserar på produkter av lite mer särskild karaktär, istället för att blanda allt möjligt?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
8 months 1 week ago - 8 months 1 week ago #1190404 by vicecrufoli
Ett tips kan vara att kolla in httрs://anvanda-trosor.se/ . Jag tyckte det var en sida som verkligen hade en egen inriktning och inte bara ett allmänt sortiment. När jag beställde därifrån kändes det tryggt och smidigt, och framför allt uppskattade jag att det verkligen handlade om något mer specifikt och personligt än det man ser i vanliga shops. Det var lite det som gjorde upplevelsen annorlunda och mer intressant.
Last edit: 8 months 1 week ago by vicecrufoli.

More
8 months 1 week ago #1190419 by weswinnefred
Ena gången är det något vardagligt som städning eller matlagning, nästa gång ett helt annat ämne som detta. Jag gillar blandningen och tycker det är kul att bara läsa runt ibland, även när jag inte själv har så mycket att bidra med. Det gör att man hela tiden får nya perspektiv och lär sig saker man inte ens visste att man undrade över.