× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Kan en simpel enhed virkelig forbedre billedet?

More
11 months 2 days ago #1084299 by jimlon
Jeg troede, det var normalt, at streaming hakkede lidt, især i weekenden. Men det irriterer mig mere og mere, at jeg ikke kan se film eller sport uden små pauser i lyden og billedet. Jeg bruger mit Smart TV med trådløs forbindelse – ingen ekstra grej. En kollega nævnte, at det kunne være fordi jeg ikke bruger kabelforbindelse. Men skal man virkelig købe ekstra udstyr bare for at få noget, der burde virke?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
10 months 2 weeks ago #1106351 by katana23
Tro mig, jeg havde det præcis sådan før – det var frustrerende. Så jeg investerede i en dedikeret streamingboks og brugte LAN i stedet for WI-FI. Siden da har det bare spillet! Uanset om jeg ser Formel 1, film eller live sport, er kvaliteten skarp og stabil. Vil du undgå de klassiske streamingproblemer, så kig på IPTV . Du sparer både tid og nerver – det er en kæmpe opgradering!

More
10 months 2 weeks ago #1107890 by bink
Hvis man alligevel bruger tid foran skærmen hver dag, giver det bare mening at sørge for, at alt kører optimalt. Jeg har oplevet, at den største forskel i streamingkvalitet faktisk handler om forbindelsen – ikke platformen. Kabelforbindelse og separat enhed giver bare ro i sjælen. Når teknikken fungerer, tænker man ikke over det – og sådan skal det være.