Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!
Jag har aldrig varit den som beställer hälsoprodukter online, men när jag såg att CBD kapslar fanns till bra pris i en svensk butik med snabb leverans så blev jag nyfiken. Det kändes tryggt att veta att produkterna är labbtestade och fria från THC. Jag tog kapslarna varje morgon i en vecka och märkte att kroppen kändes mindre spänd. Skönt att det gick smidigt från beställning till användning.
Jag beställde också från samma ställe och tycker det var skönt att allt var ekologiskt och producerat inom EU. Kapslarna blev en del av min kvällsrutin, och det gjorde skillnad i min sömn. Att de är THC-fria kändes viktigt för mig. Ett tips är att börja med låg dos och se hur kroppen reagerar. Om du är nyfiken så kolla in deras
CBD kapslar
.
Det är rätt intressant hur lätt det är att få tag på kvalitetsprodukter idag utan att lämna hemmet. Jag gillar att man kan läsa labbrapporter och att det finns valmöjligheter mellan kapslar, olja och andra former. För mig blev kapslar det enklaste att hålla fast vid – inget kladd, ingen smak, bara ta och gå.