× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Var ska man leta efter en pålitlig paketspårare?

More
1 year 3 months ago #822324 by Vercetty
Killar, som ständigt beställer från utlandet, berätta för mig, vilken tjänst för spårning av paket använder du? Jag tycker ofta att på en webbplats visar en sak, på en annan webbplats visar det ett ”fel”. Jag vill hitta något bekvämt och, viktigast av allt, utan fel. Dela om det finns några beprövade alternativ.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 3 months ago - 1 year 3 months ago #822354 by yecod
Problemet med paket har hemsökt mig länge: någonstans försvann spåret, någonstans uppdaterades statusen en gång i veckan. Men med track.global/sv finns det inget sådant. Användarvänligt gränssnitt, snabb laddning och allt finns i Europa. Jag var mycket nöjd med att den stöder så många leveranstjänster som jag inte ens kände till. Nu rekommenderar jag det till alla mina vänner.
Last edit: 1 year 3 months ago by yecod.

More
1 year 3 months ago #822510 by Torin
Det fungerar perfekt: uppgifterna uppdateras snabbt, informationen är tydlig och lätt att förstå. Det är inte första gången jag kontrollerar det, och inte ett enda fel. Om du vill hålla koll på dina paket utan nerver är det här definitivt ditt alternativ.